2012. január 26., csütörtök

Félelem

A félelem
megrémít és
megkötöz,
megbénít és
megöl.

De Isten Szava
bátorít és
békéltet,
szabadít és
éltet.

A félelem azt mondja:
"Ne tedd, mert megvetnek!"
De Isten azt mondja:
"Én veled vagyok, szeretlek!"

A félelem azt mondja:
"Ne menj, mert bármit tehetnek veled!"
De Isten azt mondja:
"Én veled vagyok, ember mit árthat neked!?"

A félelem azt mondja:
"Aggódj, hisz nem tudod, mi jő!"
De Isten azt mondja:
"Én veled vagyok, az én kezemben van a jövő!"

A félelem azt mondja:
"Úgysem mersz hitben lépni!"
De Isten azt mondja:
"Én veled vagyok, és adok erőt továbbmenni!"

A félelem azt mondja:
"Ne mondd, mert kinevetnek!"
De Isten azt mondja:
"Én veled vagyok, ki nem vetlek!"

A félelem azt mondja:
"Ne higyj, ne remélj!"
De Isten azt mondja:
"Én veled vagyok, ne félj!" 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése